Žádost k pravidlům seriózního a slušného jednání v rámci obchodního styku.

Vážení zákazníci,
 
vzhledem k neúnosné situaci s jednou bohužel pravidelně opakující se nemilou záležitostí, bychom na Vás chtěli (za všechny e-shopy) apelovat.
Pokud se rozhodnete vytvořit si objednávku (uzavřít kupní smlouvu) na jakémkoli internetovém obchodě, dodržte ji prosím, případně dejte prodávajícímu včas vědět, že již nemáte zájem!
Myslete prosím na to, že vytvořením Vaši objednávky zavazujete prodávajícího k plnění Vámi vytvořené kupní smlouvy a tímto zaměstnáte tým lidí, který Vám věnuje čas a své pracovní nasazení.
Myslete prosím na to, že dát dohromady objednávku, zabalit, vypsat doklady, poštovní poukázky či elektronické formuláře, dopravit na poštu či k přepravci, potažmo vystát frontu a odeslat zásilku, je časově i finančně nákladné a při Vašem nevyzvednutí si oné objednané zásilky (tudíž nedodržení vzájemné kupní smlouvy), pro prodávajícího prodělečné a obzvlášť v dnešní době velice nepříjemné (zaplacené nemalé přepravné, balící materiál, ztracený - nezhodnocený čas). Ve výsledku se touto transakcí nejen že nevygeneruje prodávajícímu žádný zisk, nýbrž se naopak dostává do větší ztráty!
Především pro internetové obchody kamenných prodejen, které v těchto dnech (dnešní těžké doby) bojují o přežití, může být takové jednání "zákazníků" až likvidační!
 
Děkujeme za pochopení.