Žádost k pravidlům seriózního a slušného jednání v rámci obchodního styku.
Vážení zákazníci,
vzhledem k neúnosné situaci s jednou bohužel pravidelně opakující se nemilou záležitostí, bychom na Vás chtěli (za všechny e-shopy) apelovat.
Myslete prosím na to, že vytvořením Vaši objednávky zavazujete prodávajícího k plnění Vámi vytvořené kupní smlouvy a tímto zaměstnáte tým lidí, který Vám věnuje čas a své pracovní nasazení.
Myslete prosím na to, že dát dohromady objednávku, zabalit, vypsat doklady, poštovní poukázky či elektronické formuláře, dopravit na poštu či k přepravci, potažmo vystát frontu a odeslat zásilku, je časově i finančně nákladné a při Vašem nevyzvednutí si oné objednané zásilky (tudíž nedodržení vzájemné kupní smlouvy), pro prodávajícího prodělečné a obzvlášť v dnešní době velice nepříjemné (zaplacené nemalé přepravné, balící materiál, ztracený - nezhodnocený čas). Ve výsledku se touto transakcí nejen že nevygeneruje prodávajícímu žádný zisk, nýbrž se naopak dostává do větší ztráty!
Především pro internetové obchody kamenných prodejen, které v těchto dnech (dnešní těžké doby) bojují o přežití, může být takové jednání "zákazníků" až likvidační!
Děkujeme za pochopení.