E-shop je ve zkušebním provozu, za Vaše podněty budeme rádi.

Nákupní řád

Nákupní řád

 

(Nákupní řád obsahuje detailní postupy a informace k usnadnění řešení situací, spojených s nákupem a vychází z obchodních podmínek uvedených zde).

 

1. Dodací lhůty

2. Způsoby dodání a ceny poštovného

3. Postup při vrácení peněz a nesprávně objednaného zboží

4. Postup při vyřízení reklamace

5. Platební metody

 


 

1. DODACÍ LHŮTY A STAVY ZBOŽÍ

Zboží skladem: 2–14 dní

Zboží, které není skladem: 1–2 týdny, jestliže je dostupné u distributorů

 

Detailní popis stavů zboží a dodacích lhůt

V našem e-shopu rozlišujeme několik stavů zboží, z čehož pro Vás plynou rozdílné dodací lhůty:

1. skladem – zboží by se mělo nacházet na naší kamenné prodejně.

U osobních odběrů to znamená, že v pracovních dnech při objednání během dopoledne je zboží připraveno k vyzvednutí zpravidla ještě týž den, v případě objednání zboží v pozdějších odpoledních hodinách bývá zboží vyskladněno a nachystáno k odběru do dalšího pracovního dne.

Když si budete přát zboží zaslat, snažíme se jej expedovat co nejdřív. Tedy pokud objednávka dorazí do cca 16. hodiny, ještě týž den ji balíme a objednáváme přepravu. V závislosti na zvolené přepravní společnosti a způsobu platby (u dobírek a platby přes platební bránu odesíláme hned, u bankovního převodu čekáme, než částka dorazí na náš účet) očekávejte doručení za 2–4 dny od vytvoření objednávky. Avšak vždy se snažíme odeslat zboží co nejrychleji, abyste z něj měli radost co nejdříve.

 

2. momentálně nedostupné – zboží zrovna teď nemáme na prodejně, ale buď je již na cestě, nebo brzy bude!

Sledujte proto náš e-shop, případně nám napište zprávu přes e-shop nebo přes e-mail, jakmile zboží naskladníme, dáme Vám vědět, že si ho můžete objednat.

 

3. na dotaz – máte vytříbený vkus, avšak nejedná se o mainstreamové zboží, a proto ho nemáme na prodejně.

Avšak hned poté, co položíte dotaz, zkontaktujeme naše dodavatele a pokusíme se v co nejkratší lhůtě pro Vás zboží zajistit, pokud to jen trochu půjde.

 

4. vyprodáno – bohužel, zboží je již mimo distribuci, případně se k němu již nedokážeme dostat.

V tomto případě nám nezbývá než společně čekat na další vydání či náhodné objevení dalších kusů.

 

 


 

2. ZPŮSOBY DODÁNÍ A CENY POŠTOVNÉHO

Zboží dodáváme po celé České republice a Slovensku pomocí České pošty a (od května 2018) na Slovensko také společností DPD. U poplatků za dopravné (poštovné) tedy vycházíme z jejich aktuálního ceníku.

Přípočet dopravného, tedy o kolik peněz se vaše objednávka navýší, vidíte po celou dobu ve vašem košíku a před ukončením/potvrzením objednávky jsou Vám v rekapitulaci souhrnně zobrazeny veškeré sumy včetně dopravného i jiných poplatků a máte tak vždy možnost ještě poplatky zkontrolovat.

Momentálně máme dopravné nastaveno u České pošty 125,-Kč a u Zásilkovny v případě vyzvednutí na jejich výdejním místě 65 Kč pro zasílání jakéhokoli balíku po České republice.

V případě doručení na Slovensko je poštovné nastaveno u dopravců Česká pošta a DPD na 250 Kč. Dále nabízíme jako ekonomičtější variantu využití služeb Zásilkovny, konkrétně doručení na vybrané výdejní místo. Za tento způsob dopravy je účtováno 100 Kč.

Při objednávce „na dobírku” je k poštovnému připočten ještě poplatek za dobírku (u ČP i u Zásilkovny) 20 Kč, celkové pak tedy poštovné činí (u ČP) 145 Kč nebo 85 Kč (u Zásilkovny) /ceny jsou včetně DPH/. Zasílání na dobírku je však možné pouze po České republice.

Při objednávce v celkové hodnotě 4.000 Kč a výše poštovné pro adresy v České republice neúčtujeme a doprava je zdarma!  

Balné ani žádné další poplatky vyjma poplatků za poštovné a poplatku za dobírku až na výjimky (3.9 odstavec  3.bodu obchodních podmínek) neúčtujeme. 


 

3. POSTUP PŘI VRÁCENÍ PENĚZ A ZBOŽÍ PŘI ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 

 

Základní info

Jelikož si zboží objednáváte on-line a nemůžete si jednotlivé kousky „naživo” prohlédnout a „omakat” a též se může stát, že se v objednávce zmýlíte, nabízíme výměnu zboží, popřípadě vrácení peněz (po domluvě).  

V souladu s § 1829 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník má každý zákazník právo bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy s výjimkou dodávky časopisů (§ 1837 písm. i) občanského zákoníku.

Rozhodnete-li se o vrácení zboží do 14 dnů, berte v potaz níže uvedené informace které jsou v souladu s obchodními podmínkami.

 

1. Zboží nesmí být poškozeno ani opotřebeno nad rámec běžného použití..

2. Zboží musí být kompletní (s návodem, záručním listem a kompletním příslušenstvím), pokud

možno dobře a bezpečně zabalené, schopné dalšího prodeje

3.Zboží musí kupující v případě odstoupení od smlouvy odeslat do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy.

5. Při žádosti vrácení peněz, vracíme přijatou částku za danou transakci (poštovné, cena zboží  /§ 1832, odst.1/)

6. Zboží nám nesmí být zasláno jako dobírka. V takové formě zásilku nepřijmeme

7. Toto právo neslouží jako reklamace, i když je podobné.

8. Nevztahuje se na zboží spadající do skupin definovaných v § 1837 občanského zákoníku

 

 

Pokud po vašem příjmutí zboží hned zjistíte, že jste objednávku učinili špatně, nebo se hned rozhodnete pro její vrácení, co nejméně zboží rozbalujte, tedy nestrhávejte fólie, neotvírejte krabice, v ideálním případě zašlete námi zabalený balík rovnou zpět.

Doporučujeme při vyšších hodnotách zboží balík pojistit.

 

Postup při vrácení zboží / peněz:

Před odesláním je nejlepší nás dopředu kontaktovat a to nejlépe (a nejrychleji) elektronicky přes kontaktní formulář, e-mail nebo mobilní telefon.

Zboží pak zasílejte na naši adresu (adresu krámku) a pokud možno k balíku připojte nějaký doklad, abychom zásilku mohli správně identifikovat, tedy vytištěnou fakturu, kopii útržku z balíkové nebo dobírkové složenky, číslo objednávky, popř. napsaný variabilní symbol převodu peněz, dle kterého vás též můžeme identifikovat. Prosíme, neposílejte balíky na adresu sídla společnosti!

Poté vracíme peníze (nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy) stejným způsobem, jakým byly přijaty (příp. dle domluvy – preferujeme převodem na váš účet).

Dopravu k nám hradíte na vlastní náklady a v případě výměny zboží, které Vám znovu zašleme, účtujeme opět i poštovné.

 


 

4. POSTUP PŘI VYŘÍZENÍ REKLAMACE

 

Podívejte se prosím na podmínky, za kterých je možné uplatňovat reklamaci, tedy na obecný Reklamační řád uvedený v obchodních podmínkách a rozepsané podmínky níže, které vychází ze zákona č.89/2012 Sb. občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době (pokud není uvedeno jinak, je záruční doba 2 roky).

Doporučujeme zkontrolovat veškeré zboží ihned po obdržení zásilky a v případě nesrovnalostí nebo poškozeného, nefunkčního zboží nás hned kontaktujte. Pokud bude samotný balík nebo obal výrobku viditelně poškozen, je pravděpodobné, že se jedná o poškození způsobené přepravcem. Při použití České pošty nebo zásilkové služby DPD se reklamace výrobku poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravce a příslušnými ustanoveními občanského zákoníku  

Informujte nás o reklamaci e-mailem nebo z našeho kontaktního formuláře (nezapomeňte uvést svoji e-mailovou adresu pro odpověď), kde uvedete jméno a adresu, popř. číslo objednávky a stručný popis zboží a zjištěné závady / chyby

Příjem reklamačního e-mailu vám potvrdíme do 3 pracovních dní.

Reklamované zboží pošlete na adresu naší kamenné prodejny na vlastní náklady. Neposílejte dobírkou, takovou zásilku nepřijmeme!

Doporučujeme balík pojistit při větších hodnotách zboží.

Balík by měl být viditelně označen slovem REKLAMACE, uvnitř by měl být popis chyby / závady, kompletní příslušenství, kopii nákupního dokladu (tedy fakturu, kterou jste dostali se zbožím) a vaše dostatečné kontaktní údaje.

Poté posoudíme oprávněnost reklamace (viz. 7.Práva z vadného plnění v Obchodních podmínkách a rozepsané podmínky níže) a v zákonné lhůtě (do 30 dnů) vám dáme vědět rozhodnutí o reklamaci a budeme vás informovat o dalším postupu.

 

V případě uznání reklamace vám nabídneme tyto kompenzace:.

 

1. Bude provedena oprava zboží s tím, že je zboží zasláno dodavateli a vy budete informováni o předběžné době, než se opravené vrátí a bude vám zasláno (na naše náklady)

2. V případě neopravitelné vady se domluvíme na výměně zboží (pokud je zboží na skladě, lze vyměnit okamžitě), slevě na další objednávku nebo vrácení kupní ceny

3. Náklady na dopravu hradíme my v poměrné výši proti předloženému dokladu o zaplacení.

4. Náklady na dopravu opraveného,vyměněného, nebo nového zboží jdou na náš vrub.

 

V případě zamítnutí reklamace platí následující:

 

a) Zboží vrátíme zpět zákazníkovi

b) Zaslání zpět hradí zákazník, ve stejné výši jako při zaslání nového zboží

 

Přečtěte si, za jakých podmínek je reklamace uznávána a za jakých podmínek ji lze uplatnit dle našich obchodních podmínek. Zboží je třeba poslat vždy kompletní - nelze poslat jen jeho poškozenou část. Zboží je nutné zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.

 

Záruka se nevztahuje:

1. Na závady vzniklé neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením a při poškození zboží nadměrným mechanickým opotřebením v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, uživatelském manuálu nebo všeobecnými zásadami.

2. Na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly atd. (pokud je jimi daná věc opatřena).

3. Při používáním nebo uchovávání výrobku v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, pro nějž je výrobek určen a které mají na výrobek negativní vliv. (jak pečovat a kam vhodně výrobek umístit se dozvíte z manuálu, letáčků, štítků, samolepek apod. kterými je většina výrobků opatřena ať už přímo na nich nebo na obalu / obálce).

4. Na zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, polepky, ohýbání atd.)

 

Kupující má právo uplatnit reklamaci pouze na zboží, které vykazuje vadu, a bylo zakoupeno u nás (musí doložit např. nákupním dokladem).

 

U věcí použitých či bazarových je záruční lhůta v souladu s občanským zákoníkem 6 měsíců. Reklamaci nelze uplatnit na vadu, na kterou jste byli při nákupu předem upozorněni.

 


5. PLATEBNÍ METODY

Objednané zboží lze zaplatit těmito způsoby:

 

1. Platba v hotovosti či kartou při osobním odběru v kamenné prodejně.

2. Platba v hotovosti (či kartou pokud tak umožňuje dopravce) při převzetí balíku - platí v případě zvolení způsobu dopravy dobírkou. Tuto platbu nelze provést při zasílání do Slovenské republiky (pokud se nejedná o dopředu potvrzenou domluvu o vyzvednutí balíku, kdy lze výjimečně dobírku povolit)

3. Platba převodem mezi bankovními účty. Platit můžete jak v Českých korunách, tak i v Euro (pouze ze Slovenska). Při platbě z cizí měny do Kč je nutné počítat s poplatkem za převod, který se liší podle Vaší banky, většinou v rozmezí 100–200 Kč. Je tedy potřeba při takovémto převodu zvolit možnost, kdy poplatky platí odesílatel!

4. Platba online prostřednictvím platební brány GoPay. Tento způsob platby umožňuje rychle zaplatit za zboží bezprostředně po objednání prostřednictvím platební karty (VISA, Mastercard), v měně Bitcoin